Personvern og informasjonskapsler

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.


«iTet forstår vår hverdag som frivillig organisasjon»

14. mai 2019

iTet leverer hele IT-plattformen til Frivillighet Norge, inkludert Dynamics. Løsningen er tilpasset deres behov og kan enkelt endres i takt med digitaliseringsprosesser. Man har tilgang til alle applikasjoner i plattformen, fra hvilken som helst enhet, hvor som helst.

 

Frivillighet Norge ble stiftet i 2005, og er et samarbeidsforum for frivillige organisasjoner i Norge. De godkjenner blant annet nyopprettelser av frivillige organisasjoner. Organisasjonen jobber for en helhetlig frivillighetspolitikk for å sikre vekst og utvikling i frivilligheten. De ønsker å gi alle deler av frivillig sektor bedre rammevilkår. I dag har Frivillighet Norge mer enn 300 medlemsorganisasjoner, som til sammen representerer over 50.000 lag og foreninger over hele landet.

 

«Grunnen til at vi valgte iTet var at de ga forståelse for vår hverdag som en frivillig organisasjon. Vi har litt andre behov enn bedrifter, så det var viktig for oss å finne en aktør som forstod disse behovene.» Forteller generalsekretær i Frivillighet Norge; Stian Slotterøy Johnsen.

 

I Office 365 benytter Frivillighet Norge først og fremst applikasjonene Skype for Business, Outlook, Excel, Word og OneNote. På mange måter er samhandling blitt enklere for organisasjonen etter overgangen til Office 365. Man kan endre og kommentere på dokumenter, gå tilbake for å se hva som er gjort av endringer, og samarbeide på samme dokument uten å måtte være i samme rom. Alle applikasjoner ligger på en og samme plattform. Frivillige organisasjoner har mulighet til å kjøpe Microsoftlisenser til Nonprofit priser, og iTet hjelper organisasjoner med å sette opp tjenestene.

«Tidligere hadde vi en løsning hvor vi måtte logge inn på eksterne servere, da måtte vi ha en Citrix-klient for å få tilgang til data, men nå er det tilgang direkte mellom telefon, nettbrett eller andre forskjellige PCer. Det gjør det enkelt for oss.»

 

iTet har satt opp et medlemssystem basert på Dynamics 365 for Frivillighet Norge. Systemet håndterer medlemsmassen, kursadministrasjon, søknad om medlemskap og dialog med medlemmene. En portal gir medlemmene selv mulighet til å vedlikeholde sin informasjon samt laste opp og hente ut dokumenter.

Dynamics 365 er Microsofts plattform for relasjonshåndtering. Løsninger basert på denne plattformen er enkle å videreutvikle i takt med organisasjonens endrede krav.

 

Generalsekretær Slotterøy Johnsen sier at de er fornøyd med iTet som leverandør.

«Dere er veldig opptatt av at vi til enhver tid skal være fornøyd.»

 

Har bedriften din behov for et system som er tilpasset deres arbeidsprosesser? Ta kontakt på telefon 400 00 400 eller e-post salg@itet.no.

 

 

Få en gjennomgang av dine IT-løsninger!

Vi gir deg forslag på hvordan du kan flytte dine data til en skyløsning som er smartere og enklere enn dagens tradisjonelle IT-løsninger.

Kontakt oss på 40000400 eller fyll ut skjema under for en uforpliktende samtale. Les mer om hvordan din data blir håndtert under våre personvernvilkår.





Relatert innhold