iTet Personal er det smarte verktøyet du som leder trenger

Når du trenger et verktøy som hjelper deg til å ivareta livsløpet til personell i din virksomheten skal du se nærmere på iTet Personal. Vi har HRM løsningen som gir deg gevinst.

iTet Personal


Når du trenger et verktøy som hjelper deg til å ivareta det formelle rundt ditt personale skal du se på iTet Personal. Dette er en fullverdig HRM løsning med personaladministrasjon, sykefraværshåndtering, personalhåndbøker, HMS skaderegistter og dokumentstøtte. iTet Personal er det du trenger i et personalsystem.

iTet Personal er en komplett løsning som hjelper ledere i sitt arbeid med oppfølging – og bidrar til at den ansatte blir sett og ivaretatt i organisasjonen.

Med dette web-baserte verktøyet får du hjelp til å følge alle regler for oppfølging av ansatte og fravær, dokumentasjon, medarbeidersamtaler og kompetanseoversikt – alt på ett sted!

Med iTet Personal kan lederen enkelt følge opp sine medarbeidere fra de starter i virksomheten, og gjennom hele ansettelsesforholdet på en svært enkel og intuitiv måte. Du får enkel tilgang til rapporter på individ- og gruppenivå, samt visuelle modeller og oversikter. Det kobles opp mot eksisterende lønns- og personalsystem, slik at du slipper å registrere informasjon på flere steder.

Systemet hjelper deg til å bli en god leder i praksis!

Med iTet Personal kan ansatte selv melde om fravær og tilstedeværelse via PC/Mac eller mobile enheter – vi støtter både iOS, Android og Windows Phone. Se vår presentasjon her:

 

Kontaktperson: Jørn Eidissen på mail eller telefon.