iTets løsningsteam bygger effektive løsninger med smart utnyttelse av CRM.

Vi skaper gode prosesser i din virksomhet.

Kontakt oss i dag om vi skal ta en uforpliktende introduksjon

CRM


CRM gir deg økt kundeinnsikt

Du ønsker trolig at både dine ansatte og din kunder skal føle trygghet i alle deler av virksomheten. Forutsetningen er at de ansatte er oppdaterte på kunder, leverandører og kontaktpersoner. Tryggheten skal også dine kunder føle i all kommunikasjon med bedriftens ansatte.

Å gi ansatte en felles plattform til bruk mot nye og eksisterende kunder, vil gjøre det enklere å nå bedriftens og kundens mål. Løsningene gir bedriften oversikt over samtlige forbindelser: kunder, leverandører, prospekt og partnere med kontaktpersoner. En omfattende medarbeideroversikt med detaljerte opplysninger gir god oversikt over bedriftens egen stab.

CRM pipleine

Med CRM får du oversikt over aktiviteter, arrangementer, leads og status på relasjoner og henvendelser, samt at alle dine medarbeidere har tilgang til informasjonen.

I en CRM løsning kan du registrere dine salgsaktiviteter, bearbeide dine leads på en strukturert måte, kategorisere dine kontakter etter hvilke rolle de spiller for din bedrift, holde oversikt over avtaler med samarbeidspartnere og andre som betaler for deres tjenester, spore aktiviteter mot riktig salgsmulighet, firma eller kontaktperson og rapportere enkelt til samarbeidspartnere på verdien av ditt arbeid.

 

Med CRM har du full oversikt over salgsarbeidet som foregår i din bedrift
– uavhengig om dere er 1 eller 50 som jobber med salg.

 

Vil du vite mer om om hvordan vi bygger løsninger som gir verdi til din virksomhet?

Kontakt Bjørn Petter Jenssen på e-post eller telefon  for å avtale et uforpliktende møte, eller teamleder Roger Eriksen på e-post eller telefon for mer informasjon.